BEROUNKA 2003

Takže jak jsem napsal v úvodu, konečně se naskytla alespoň krátká chvíle, která mi umožnila nacpat sem pár fotografií, pro Ty, kteří je ještě neviděli ( ani těch pár, které jsem měl s sebou u Zdenka na Hrouzkových narozkách ).

Možná to stejně bude jediná část stránek, která funguje, protože díky tomu výpadku hostitele jsem o všechno přišel a jediná odladěná kopie bydlela na internetu. Takže nebude-li něco fungovat, nenadávejte, není kdo by to znova momentálně opravil o:)))

Stejně jako minule nám pršelo, ale díky díky, jen půl týdne, sice tu delší, ale zas na druhou stranu, vezmeme-li v úvahu letošní extrémně horké a suché počasí, tak jsme vlastně byli rádi, že nám v průběhu připršela nějaká voda a bylo ji celkem dost .....

Teda, sjížděli jsme Berounku ( po povodních v roce 2002 ) ( ty v roce 1997 nás navštívily doma ) - což mělo za následek, že Ti co byli s námi v roce 1998 stále hledali nějaké záchytné body a hledali známé kempy - nenašli jsme nic. Dokonce jsme si na základě vzpomínek i zabrečeli, zanadávali a podobně, když jsme v dešti jezdili po řece tam a zpět a hledali kemp, který snad už ani neexistuje ... prostě se koryto řeky dost podstatně změnilo, také krajina. Ale zas na druhé straně, bylo více míst, kde se dalo zaparkovat a natankovat plnou nádrž.

Letos jsem měl poprvé na vodě digitální foťáček, sice nejobyčejnější 2 mpx bez zoomu a jakýchkoli funkcí, jenže kdyby se utopila moje C 750, trefil by mne šlak. Myslel jsem si, že mi právě toto pomůže k rychlému vystavení Berounky na webu, ale bohužel, času je nějak rok od roku méně a jsem rád, že se sem povedlo nacpat následujících pár fotek

Názvy kempů už se mi vykouřily z hlavy, pamatuji si jen, že některé dny jsme jeli a viděli se s dalšími loděmi, které nesly jedna Rumíka s Luďou a druhá Kubu s Jiříkem, jindy jsme je zas dlouho neviděli, některé dny dokonce se i tato samostatná jednotka rozdělila vinou super ledového a deštivého počasí - spali jsme jen o 9 kilometrů od sebe ...

Poslední dva dny jsme se dokonce museli rozloučit i s Milanem, Helou a Míšou. Helu vyřadil z boje nějaký radioaktivní komár či moucha, Míšu počasí a Milan byl gentleman, který zůstal s oběma dobrovolně o:))) Naštěstí to bylo v kempu vedle hospody u Šebků - kterou můžeme doporučit všem, kteří přistanou ( a je to tady, nemůžu s vzpomenout ) v kempu xxxxxx. Však jak je na fotkách vidět, bylo tam velmi veselo po několik dnů po sobě, obsluha vzorná a veeeelmi přátelská. Dokonce bylo možné se ubytovat a to v nemalém počtu - sakra kdybychom to věděli, nerozdělávali bychom stany na té smradlavé trávě !

Dost keců, pár fotek na osvěžení nálady, než si zase vzpomenu na nějaké příhody, třeba jako na All Kajdu v hospodě U rozvědčíka, kterého jsme našli snad jen čirou náhodou nebo snad ještě Berounovým přičiněním.

Sraz

jak je vidět Milan spěchal, jelikož se mu nepovedlo na 100 % dokončit opravu lodi.

Příprava

Mezitím háčci drbou a baví se, převlékají, prostě taková ta jejich běžná činnost.

Hotovo ?

Konečně jsou lodě na autech, spočítané pádla, sudy, vaky, členové a můžem se řadit k odjezdu.

Odjezd

Společné foto pro štěstí a na památku musí být, bez toho nemůžeme začít.

Zastávka

Jaký každý rok je třeba zastavit za Prostějovem v naší oblíbené benzínce na kafe a cigárko.

Odpočinek

Hrouzek přebíhá od stolu ke stolu tam kde jsou ženské .....

Pauza

Ostatní stráví chvilku na sluníčku dle svých představ rozhovory o všeličems ...

Chrást u Plzně

Tak, štastně jsme dojeli, to je úleva po té cestě, a že to byla dálka, koneckonců je to lán světa.

V cíli

Vybalujem, je třeba rychle rozbít stany a složit lodě, protože nás čeká ještě spousta práce ....

Bufáč

A je to tady, konečně jsme u příjemného stánku s pivem a klobásami, všichni spolu ....

Setmělo se

Jo a všem chutná, Milan nám krásně pěje a komínky zdárně rostou do výšky.

Pozdě

Bude třeba jít spát, je dost pozdě, po únavné cestě se klíží oči a ráno musíme vyrazit.

Ranní ptáče

Zdenda - ač nevím jestli vstal první nebo ne, páchá jako první hygienu, výraz odpovídá večeru.

Příprava snídaně

Třeba namazat a rozdělit housky, uvařit čaj, doufejme, že letos bude vařič fungovat.

Áááá je to tady

Ája jde na to pěkně od podlahy a od samotného rána, sakra vydrží zásoby do konce ?

Vyrážíme

Konečně je to tady, řeka voní a teče jako rum, cesta je za námi a týden před námi ...

Jako kačeny

postupně všichni odrážejí a vydávají se vstříc vodním dálkám, někteří za Ájou a rumem.

No jo

právě o nich tady byla před chvíli řeč, typický představitel Rumomila vodního.

Bílá svině

Ano to je jeden z mnoha názvů lodě na obrázku, které v následucí době získala ....

Labůžo

paráda, pavák, řeka teče, super nálada zatím je na lodích skvělá nálada, ale jen do času.

Přetahujem

tohle bylo poprvé, nějaký provalený jez naštestí jsme se tesně předtím občerstvili.

Háčci, háčkové

sotva je chvilka pauzy, nechají zadáky tahat lodě a prsí se na sluníčku.

Svině se spouští

pod velením Milana, těsně sledována Helou na pravoboku jede po prknech.

Horko

je třeba se krátce osvěžit, využít momentálně hlubokou vodu, za chvíli bude turistika.

A je to tady

postupujem jen co noha nohu mine jak vidíte na fotce a říkáme si, že to doufejme nebude dlouhé.

Nebylo

už je zase dobře, lodě se shlukují a vyrážíme dál, zatím v dobré náladě, ale teplota roste ...

Osvěžení

jsou častější a častější tropy úmornější a úmornější, nektří jedinci začínají být nervózní z horka a žízně.

Stánek

Už zdálky se nám zdálo, že tady něco bude. Někteří už byli opravdu nasraní o:)))

Párky a pivo

na rozbouraném jezu opravdu stojí stánek a je tu pivo - naštěstí koukněte na Míšu a pochopíte !

Bez vody

čekala nás zase další dlouhá štreka bez vody a začli jsme propadat tušení mělčin.

Hurrrráááááá

Po vylodění v kempu jsme rozbili tábor a našli celkem přijatelnou hospodu. Vařili výborně.

Jiná porce

jen tak jako názorná ukázka jak jsme využili civilizaci ....

A ještě

ať se Vám taky trochu seběhnou sliny o:)))

Po večeři

Podrbat hafana, a jdem to tu prozkoumat, V hospodě momentálně dělá ostudu René a jeho squdra.

Táborák

Na totálně vyprahlé louce plné suché neshrabané slámy rozdělali někteří opilci oheň.

To jsou oni

v této chvíli ještě vnímají své okolí, ale za pár chvil u nebudou vědět o světě.

Pozor na požár

hlavně ať něco nezapálíme, říkali jsme jak jsme přijeli, zarytí kuřáci si ani nezapalovali cígára ....

Kokos

doma nezůstal a okamžitě se ho zmocnila Žaneta a třepala, třepala, třepala .....

Ráno

Od 6:00 začal po poli pobíhat nějaký pitomec s motorovou kosou. Zabít málo, vstali jsme a balíme

Horko od rána

Milan to vyřešil jako vždy po svém, ponořením do řeky. Poznáte to podle trika.

Nesplavno

opět provalený jezík s nesjízdnou šlajsnou, kurnik stačilo by o trochu víc vody ....

Tady to známe

Minulou Berounku jsme tady zavítali promočení, zmrzlí bez sil a dokonce jsme se osprchovali ...

už to není ono

Pivo sice čepujou, ale už to nemá ten správný šmrnc. Je to takové neútulné, jsme jen venku.

Itinerář

naplánovat trasu, zkontrolovat pozici a spočítat jak jsme daleko, pak můžeme vyrazit.

Válka

Osvěžení ve vodě přináší mnohé nápady, momentálně vymyslel Kamil ukamenování projíždějích vodáků.

Zbabělci

Ti zůstali mimo a boje se nezúčastnili, tedy alespoň někteří sledovali pouze zpovzdálí ..

Boj

kameny látaly nebezpečně blízko, trest projíždějících na sebeb nedal dlouho čekat ....

Ale bodujeme

zachraňujeme jejich padlé, vytahujeme je z vody a spasíme jejich bídné životy ....

Pomoc

poskytujeme i jejich podivnému plavidlu, jak na tom mohou jet ???

Soulodění

utopence jsme si vzali k sobě, že je vyléčíme Rumem, ale jejich kapitán to zarazil.

Tohle se dá

sjet a proto se rozhoduji nadělit osádkám několik momentek. Zde jsou Hrouzci .....

... další

Žaneta s Kamilem ....

následuje

Bílá svině vedená Helou a Milanem

za něma

Hanča s tátou Zdeňkem

uzavírají

Jiřík s Kubou ve své děravé kocábce ....

Zřícenina

Po krátkém namáhavém výstuu ji zdoláme a rychle pokračujeme dál za vidinou točeného piva ....

Vyšlo to

na louce grilovaná kuřata, klobásy, pivo, kafe, vše co si může vodák přát.

Jídlo

lze spatřit výraze extáze, nedostatku, uspokojení ......

Po té ....

hlavou se honí myšlenky zda pokračovat dál, nebo se usadit kolem příjemného posezení ...

Venku

ano někteří tráví venku u vody na sluníčku.

No jóóóó

tak tohle je jedna z LABUTÍ, k těm se váže mnoho vášnivých vzpomínek .....

a hle druhá

LABUŤ, budou nás nyní pronásledovat na značné části naší plavby ač chceme nebo nee o:)))

Bouře

v noci nás pěkně prověřila, jeden rozbitý stan, Milan spal na toaletě, tak radši jedem.

Rozvědčík

V šíleném dešti a zimě jsme snad úplně náhodou narazili na oblíbenou hospodu, snad jen trochu mokří ...

ale měli RUM

tak jsme dali po grogu, rumu, pivu, měli super polévky a Jiřík se nás zřekl když málem nedostal jídlo.

u Šebků

Tak tady začíná krátký seriál beze slov v super hospodě u Šebků. kde jsme strávili více dnů, oslavili

jsme tu Zdenkovi narozeniny, vypili obrovské množství piva, prostě to tam bylo opravdu super.

V této hospodě mají dokonce i ubytování, vědět to předem, určitě bychom nespali v mokrém

smradlavou trávou pokrytém kempu, i když i tam bylo super a teplá voda nebyla na kačky

ale zadarmo jak jsme si mysleli, než jsme uviděli cedulku, že se platí v recepci .....

Milan si mimořádně nedal pivo, ale Coca Colu a právě sčítá ztráty utrpěné na prášcích.

Udělal se

Ano dnes se to povedlo a i přes to vypadá soudruh vedoucí spokojeně o:)))

Do toho

Zdeněk se rozjíždí, možná v duchu vzpomíná na Dartaňana a rozpaluje se ...

Den po té

Jojo těžká jsou rána opilcova a navíc když jich je několik mnoho po sobě, je to záběr.

Výlet

jdemem se podívat na Křivoklát, tak rychle zkrášlit, učesat a jdeme ať to stihnem.

Kontrola

zepředu jestli je všechno v pořádku a můžeme jít.

Kaple

společné foto v kapličce uprostřed lesa vedle pohodlné pěšiny, kudy jdeme k hradu.

Ájakuk

do objektivu čímž chce zřejmě naznačit, že nezpomalujeme a jde se dál ......

Zloději

chceme se najíst v hospodě v podhradí, ale ceny jsou tu snad v Eurech, tak radši jdeme dál

Smůla

hrad obsadili filmaři, prošli jsme přes bezpečnostní hlídky, protože jsme si jich nevšimli ....

Paráda

Tak na tohle v Ostravě asi nenatrefím, zřejmě jim tady záleží na dětech o:)))

Vlak

svezeme se krátký kousek vlakem a loučení je vpravdě velmi bolestné ....

Cíl

a což teprve loučení s průvodčí, nechtěla mi věřit, že jsme ještě nejeli vlakem.

A zase

U Šebků, jak vidíte se nám velmi líbilo, Zdenek předvádí dary jimiž byl od nás obdarován.

Králíci

Všichni se jdeme podívat jak Áje dupou králíci a Míša nám to jako vždy ochotně předvádí.

Že ji to jde ...

předvádět jak dupou Ti králíci, kdoví jako to bude mít následky ...

Jo ten by

nám to mohl říci, ale radši se neptáme, v tu chvíli ještě netušíme, že se za chvíli rozdělíme.

Míša

naposledy balí společné bágle, aby je za chvíli opět trochu rozdělila.

Otevíračka

U Šebků, na rozloučenou si ji alespoň vyfotíme, zavíračka je uvedena špatně !!!

Za 3 km

objevujeme první zajímavý záchytný bod, tak hned spějeme otestovat kvalitu a pohostinnost.

Daleko

je to do Berouna a proto se vydatně posiluje i druhá část výpravy, teď pojedemem blízko sebe.

Souloď

pozdravíme vodáky, necháme je předjet a pokračujeme v plavbě po řece.

Jura a Kuba

předvádějí navigační schopnosti v děravé lodi zalepené vším od žvýkačky po náplast.

Obří oběd

Tak tohle jsme nečekali, byli jsme tu i minule, ale moc si na to nevzpomínám, opravená hospoda super.

Nachytat

sluníčko, nakoupit, naložit, počkat na ostatní a vyrazit dále na Beroun, tam bude sranda ...

Bob a Bobek

čekají pod splavem až si vyfotím ostatní na velkém jezu téměř bez vody.

Jez

je téměř bez vody, trochu to škrábne, ale sklouznout se to dá. Sjedou to všichni.

Prší

na půl cesty před Berounem se rozpršelo, ale není to žádná tragédie .....

Jez

poslední před Berounem a přenáší se, škoda, ale Kuba to stejně jel ....

Ano

tam někde přes to to struhnul s půjčenou děravou lodí a žije dodnes.

Siesta

Je krásně jako minulou Berounku na závěr tak si oddechnem před posledním kilometrem.

A je to tady

předberounské labůžo, všichni zavzpomínáme jaké to bylo minule nechat se unášet do kempu.

Pohoda

proč takhle nebylo uplynulé dny ? Ale co, aspoň to teď lépe vychutnáme.

Duha

takhle krásnou podívanou nám připravil kemp v Berouně, pak sice začlo pršet .....

Není voda

vodu v Berouně svedli mimo koryto kvůli stavbě a zatím nevíme do čeho pudem ... o:)))

Beroun

krásně opravené ulice od minula město jako vyměněné, prostě malý zázrak.

Novota

je vidět všude, jo na Ostravu všichni kašlou, škoda, že náměstí bylo rozkopané ...

Ráno

všichni balí pomalu, večer jsme viděli co musíme projet a jaký je tam proud ...

Zdenek

asi tuší něco zlého a taky mu to moc nejde a tak ho musí Kamil rukama podpořit o:)))

Hurá

je to za náma, dvě lodě se udělaly, ale služebák se našel, tak se vlastně nic nestalo !

Samota

a Hrouzek nejdou do kupy a tak nalodil první ženskou, která šla po břehu.

Cíl

V pohodě jsme dojeli a Jiřík nechce vylézt asi mu došlo, že to je konec.

Blbne

a stahuje s sebou i Žanetu, jestli nezačne pádlovat, dojedou na Karlštejn.

Žaneta

odplouvá, Jiřík se stará pouze o vlastní záchranu, bez Kuby mu to nejde.

Konečně

stany stojí obléháme stánek. Mají vše, picu, fazole, klobásy, smažené tvargle ...

Čekání

tráví každý jinak, Hanča v klidu, Kuba nasraně, Luďa usnul a Jiřík ? ....

Milionář

trucuje a tak se odebral na samotku kde vyřizuje telefony, pije kafe a pivo.

Je to tu

Hanča jako první dostává vytouženou picu a ostatní ji hladově sledují ....

Amerika

tak se vydáváme ji hledat, vědět, že to bude trvat přes tři a půl hodiny, nevím nevím

Rozcestník

zcela vůbec se neshoduje s informacemi poskytnutými domorodci, jsme v klidu, nepochopili jsme ...

Jdeme

odvážně dál a dál, Hrouzek padá pod zábradlím a všichni se mu smějou, prej blbé boty ...

Nádhera

v lese je krásně, zatím nepropadáme panice sice už jdeme jinak než byl doporučeno, ale ....

Nevadí

nám to, je tu krásně, les vodí potůček se vine strání ( měl být vyschlý ) ....

Rozdělení

Tak a jsme na dvě skupiny, jedni šli vlevo a druzí vpravo, obě blbě ....

Setkání

Ještě že jsou mobily, zavoláme si, domluvíme se na zařvání a pak už jen řvem a jdem ....

Skupiny

bloudily a jedna obešla kopec zleva a druhá zprava aby se pak podle hlasu sešly za ním ...

Ukazatel

na minulé fotce nás neomylně dovedl sem, je tu hezky, líp než cestou k Americe.

Bloudění

Další špatně pochopené info od domorodců a nebo jak někdo prohodil nás posílají do .....

Letadlo

najednou vyskočilo zpoza obzoru ... kdyby nás tam tak hodilo říkame si a jdeme dál

Přes

pole a lesy, přes zelené údolí jdem a propadáme panice, nic není v dohledu.

Konečně

mysleli jsme si, když jsme viděli díru v zemi, ale jak jsme přišli blíž, už se nám to nezdálo ...

Ameriku

VYBAGROVALI !!!!! No jo, je to jen nějaký jiný lom a tak jdeme zase dál ...

Polem

nepolem, lesem nelesem, velkým malotrakotrem nebo jak to je, jenže my jdem pěšky.

Další pole

žízeň, obavy, blížící se vzpoura se zmocňují chatrně vypadajícího kolektivu

Hrách

tak teď pro změnu jdeme po poli sklizeného hrachu a nejsme o nic blíž cíli ...

Nahoru

zase a zase, třeba ale tam za tím lesem, že by, nikdo to nevyslovuje nahlas ...

Slabší

kusy odpadají, ale jak nám Kuba poradil je třeba jít a neohlížet se, Jirka pak půjde taky o:)))

Bingo

fakt jsme dorazili a nálada se vyšplhala na neuvěřitelných 100 % Koukáme a koukáme.

Hloubka

a úplně dole láká lesklá čistá modř vodní hladiny ke koupání a to ještě není velká Amerika.

Nadšení

z objevu je vidět ve všech obličejích, jak se asi cítil Kryštof Kolumbus ?

Památník

nedobrovolným zaměstancům lomů obejdeme a pokračujeme k velké Americe.

Táááák

a konečně je před náma. Fotím tu nádheru a kochám se. Pod náma hloubka.

Bez komentáře

Usedáme

volá Míša, telefon koluje aniž by ho někdo zvedl, už nevím kdo nakonec sebral odvahu.

Opatrně

obcházíme po cestičkách tu nádheru a přemýšlíme jak dolů ...

Bez komentáře

Nejde to

tak alespoň na chvíli sednem, řidiči se domlouvají kdo půjde pro auta.

Bez řidičů

jelikož si netrofáme zpět stejnou cestou, zkoušíme dorazit na Karlštejn, Kuba trefí.

Kudy ?

Ale jo jdeme správně, alespoň pokud někdo ten strom nepřesadil jsme si jistí směrem.

Pauza

nabereme sil k další cestě, prý už to nebude dlouho trvat a budem tam.

Zlatý Kuba

Nelhal, nechali jsme si rychle načepovat a dali nějaké posilnění a jdeme na nádraží a na večeři.

Hrouzek

se vyfotil s |Míšou, teda musel dát za vděk alespoň portrétu, jinak byla daleko.

Ostatní

podrbali Maxipsa Fíka pro štěstí na zpáteční cestě.

Karlštejn

v pozadí a v popředí náš soudruh vedoucí, zachoval se čestně, neuprchl s řidiči ...

Portrét

osádky roku, příští vodu jedou na milionářské nepotopitelné kanoi s kuchyní a satelitem

Nádraží

soudruh vedoucí drží vší silou palce ať to jede, Jirka se jde podívat jestli nebudou nádraží bourat.

Máme to

soudružka pokladní oznamuje hrdě cenu za jízdné, Jirka prý půjde radši pěšky ...

Nadšení

ve tváři milionářově pochází ze zjištění, že cena je za všechny a z rychlosti vlaku, nezná to ....

Konečná

V této hospodě již nikdy více, obsluha je nasraná, že něco chceme, a dává to najevo.

V kempu

je mnohem líp a za chvíli nám řidiči přivezou ztracené dcery - Míšu a Helu

Všichni

spolu, i Míša začíná roztávat po poslední hádce kvůli informaci, že jsme v Srbsku ...

Rozjelo se to

Před náma je spousta rund rumů a piva, poslední večer se musí náležitě oslavit.

Ráno ráno

Jirka zvládá akorát tyčky, Kuba nechápe jak to dokázal, Bob se dobře baví.

Smilovali se

Společnými silami Jirkovi pomáhají ať se necítí zavržen.

Ostatní

Zdenek neví kudy kam, Hela a Ája balí, Míša trucuje, Hrouzek žehlí .....

Sbaleno

Loučeníčko loučení, Ája rozdala luční kvítí a nashledanou Vodo za rok se sejdem ...

Ale ani

konec letošních zážitků nemůže Hrouzkovi zkazit radost z hromady masa na talíři !